Thursday, May 7, 2015

Getting started vol. 2 (?)

Ahojte !
Asi sa divíte, čo tu robím. Mrzí ma, ak ste sem márne chodili a nikdy nenašli nový príspevok.
Vlastne ani neviem, prečo som s tým prestala. Asi na to nebol čas.Veľa ľudí (aj v mojom okolí) mi hovorilo, aby som sa do toho už pustila "tak naozaj". Dlho som nad tým rozmýšlala a skúsim to teda. Naozaj ešte neviem o čom budem písať, ale snáď sa niečo nájde :).
Nakoľko som po otvorení bloggera odpadla hneď ako som uvidela počet návštev, povedala som si, že by som to naozaj mala skúsiť. Nie je to žiadne obrovské číslo, ale vzhladom  na moju neaktívnosť je viac ako 11.000 kliknutí celkom pekné číslo. Týmto sa vám chcem samozrejme poďakovať.

Keď tak rozmýšlam, naposledy som pridala príspevok v júni 2014. Celkom dlhá doba. Hlavou mi behá či sa v mojom živote za ten čas niečo zmenilo. Jediná prevratná vec je asi tá, že som v septembri nastúpila na strednú školu. Mala som z toho obavy, ale veľmi sa mi tam páči a mám najlepší kolektív tak dúfam, že nám to vydrží celých 5 rokov ! :) Myslím, že tí, ktorí ma sledujú na sociálnych sieťach o všetkom vedia, pretože som aktívna (niekedy až moc, haha). Už dlho by som chcela natáčať aj videá na YouTube, ale nejak sa k tomu neviem dokopať. Asi to teda začne tu-na blogu a neskôr sa to možno dostane až na YT.

Ďakujem za prečítanie a idem sa pustiť do článku!
Aďka <3

No comments:

Post a Comment