Friday, April 18, 2014

Mobile Apps

Ahojteeee :)
veľmi dlho nebol žiadny príspevok, začo sa vám ospravedlňujem, ale v poslednom čase nemám na nič čas,neviem kde mi hlava stojí a ak aj mám nejaký ten volný čas tak to trávim väčšinou s kamarátmi.
Už som sa ale hanbila, tak ste mi na ASKU , či by som nespravila príspevok o mojich aplikáciach v mobile.
Mnohí z vás chceli skôr nejaký šatník, alebo niečo podobné, ale myslím si, že toto by som mala rýchlejšie hotové a keďže čakám návštevu tak na dlhšie príspevky momentálne čas nieje, ale ak by ste chceli teda, v najbližších dňoch môžem dať príspevok môjho denného + slávnostnejšieho líčenia.Prejdem teda ale na samotné aplikácie takže enjoy ♥ :-*


Taakže:) prvá stránka je asi na každom iPhone takmer rovnaká :D ja osobne som s ňou nerobila nič,
len som si tam pridala Facebook, Instagram a YouTube.
Na druhej stránke je to už u každého individuálne, preto vám o aplikáciach poviem trochu viac:).
FaceTime- funkcia, ktorú majú všetky iPhony od 4. generácie.Slúži na telefonovanie s kamerou.
V priečinku 'Ulity' sa nachádzajú klasické funkcie ako kontakty (tie sa ale dajú otvoriť aj v dolnej fukncii TELEFÓN, preto funkciu kontakty vôbec nevyužívam:D.) ,kalkulačka,kompas+vodováha,diktafón,Emoji.
Priečinkom Fotografia a Fashion sa budeme venovať neskôr.
Telekom-aplikácia, v ktorej mám prehlad paušálu, faktúr a všetkého okolo toho :)
Skype- myslím, že toto vám opisovať nemusím:D...
Snapchat- funkciu tejto aplikácie si môžete odvodiť zo samotného názvu. Teda jedná sa o chat, v ktorom komunikujete prostredníctvom fotiek na ktoré môžete niečo napísať,prípadne nakresliť.
Topky-Táto aplikácia je vlastne portál www.topky.sk .
WhatsApp + Viber -slúžia na smsky/volanie zadarmo, cez internet.
Downloads- aplikácia, ktorá je výborná pre ludí, ktorí sa nechcú babrať s iTunesom alebo iTunesu nerozumejú a nevedia v ňom robiť. Funguje tak, že si otvoríte akúkolvek stránku ako na PC (napr. uložto,MP3skull) a sťahujete si do mobilu rovnako, ako keby ste boli na počítači.
JOJ- táto aplikácia je pochopitelne od televízie JOJ. Dá sa tam pozerať LIVE vysielanie JOJ, archív a pod.
Foursquare- dá sa povedať že je to sociálna sieť, kde máte profil s priatelmi a dávate si Check-in kde sa nachádzate.
Blogger- pomocou tejto aplikácie môžem postovať príspevky na blog, alebo si blog pozrieť.
TB Viamo-Táto aplikácia je na kreditnú kartu od tatra banky.
Deezer-úúúžasná, naozaj úžasná aplikácia na hudbu .
InstaMessage - messanger prepojený s instagramom.
Downloads Lite - je to neplatená verzia aplikácie Downloads.Je ale obmedzená tak mám aj platenú.
Shazam- slúži na rozpoznanie pesničiek .
Big Day Lite - Odpočítavanie dní (Days until) a taktiež počítanie dní (Days since)
Priatelia - táto aplikácia je úžasná  v tom, že si tam pridáte priatelov a tí, ktorí vás potvrdia a majú zapnuté lokalizačné služby vás nájdu, alebo nájdete vy ich pretože vám na mape ukáže kde ste vy a kde je váš kamarát :).
iClean-čistič mobilu tzn. čistí nepotrebné veci a uvolňuje pamäť.
Followers - tu vidím kto ma na instagrame followol a odfollowol (naozaj zaujímavá vec:D)
Timetable - rozvrh hodín do školy :)
Wattpad - aplikácia na čítanie kníh (ešte som tam nič neprečítala , mám to len aby sa nepovedalo:D)
Fast Slow - keďže nemám 5S a nemám tam slow motion už automaticky taak som si musela stiahnuť appku no :D
Selfie cam - no tak z názvu je jasné, čo to je ale nepoužívam to vôbec :D
Where is my water - dosť dobrá hra :DD
Mr Flap - strašná blbosť vôbec mi to nejde -_-  ale včer
                                                       a mi to kamarát stiahol lebo mal vybitý mobil a uplne to drtí :D
Toto sú všetko aplikácie , na väčšinou úpravu fotiek.Priznám sa, že fotky upravujem 98% len v aplikácii Afterlight.
Toto sú väčšinou aplikácie rôznych značiek. Teda až na Fashion Days ale to som moc nepochopila že čo to je  príde mi to divné :D ....

a ešte na koniec vám dám moje pozadia  najnovšie :D:)

Pekné prázdniny prajem a napíšte mi aké príspevky by ste ešte chceli xoxo♥...

8 comments:

  1. Určie ten šatník-oblečenie,topanky :)

    ReplyDelete
  2. Určite šatník, tag-y, tvoje oblubené kusky alebo "before I die " (asi chapeš čo myslím, že dáš obrazky toho čo chceš zažiť ael si splniť za svoj život ) :)
    Inak pekný príspevok, neviem či som nepostrehla ale nemáš the key aplikaciu od JB ? aká je ? :)

    ReplyDelete
  3. Určite daily make up routine alebo šatník :)

    ReplyDelete
  4. Adkaaaaa a ked si stiahnwm jusbu cez downloads tak potom kde je ta stiahnuta hudba?

    ReplyDelete
  5. Tak mohla by si spraviť tvoj bežný make up, šatník, niečo o obchodoch v ktorých nakupuješ často atď.... :))

    ReplyDelete
  6. Adii super príspevok!! <3 :)) Mohla by si spraviť Room tour ;)

    ReplyDelete
  7. super príspevokk :3,mohla by si urobiť šatník,alebo nejake tagy,napr 100 vecí čo sa ma nikto neopytá alebo niečo podobné:)) :D

    ReplyDelete
  8. Ahoj Adi, prosiiim odpis mi :D ta platena verzia download, to funguje tak ze to zaplatis appku a potom cez nu stahujes z ulozto atd zadarmo? moc mi pomozes ak odpovies :)

    ReplyDelete